براساس شنیده ها محمد جعفر بهداد، معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور، جایگزین سید صولت مرتضوی، معاون سیاسی وزیر کشور خواهد شد تا دوباره تغیرات مدیریتی در سطح وزارت کشور را شاهد باشیم.

یزدفردا- واحد تامین خبر: براساس شنیده ها محمد جعفر بهداد، معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور، جایگزین سید صولت مرتضوی، معاون سیاسی وزیر کشور خواهد شد تا دوباره تغیرات مدیریتی در سطح وزارت کشور را شاهد باشیم.

در حالی که کمتر از یک سال به انتخابات ریاست جمهوری یازدهم باقی مانده است، از گوشه و کنار خبر می رسد که دولتی ها تغییرات در وزارت کشور که نهاد اصلی برگزاری انتخابات است را آغاز کرده اند.
براساس شنیده ها محمد جعفر بهداد، معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور، جایگزین سید صولت مرتضوی، معاون سیاسی وزیر کشور خواهد شد تا دوباره تغیرات مدیریتی در سطح وزارت کشور آغاز شود.
البته، پیش از این نیز شایعه برکناری مرتضوی از سمت معاونت سیاسی وزیر کشور به گوش می رسید ولی ظاهرا این تغییرات به بعد از انتخابات مجلس نهم موکول شده بود.
جوان آنلاین در این رابطه نوشت: هر چند، دفتر معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور از تایید و یا تکذیب این خبر خودداری کرده و هرگونه اطلاع رسانی در این باره را به شورای اطلاع رسانی دولت موکول کرده است و در شورای اطلاع رسانی دولت نیز کسی حاضر به پاسخگویی به این سوال نشده اما با توجه به سابقه دولت در تغییرات قبل از انتخابات، این تغییر محتمل به نظر می رسد.

"محمدجعفر بهداد" روزنامه‌نگار و فعال سیاسی ایرانی است. وی عضو شورای سیاست‌گذاری و نظارت بر انتشار آثار و اندیشه‌های محمود احمدی‌نژاد، معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور ( از دی‌ماه ۱۳۸۸) و عضو هیأت مدیره مؤسسه فرهنگی هنری آهنگ آتیه است.

 بهداد در سال ۱۳۸۶ معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهوری شد و در سال‌های ۱۳۸۷ تا ۱۳۸۸ مدیرعامل ایرنا خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی بود و پیش از آن خبرنگار پارلمانی روزنامهٔ کیهان به‌شمار می‌رفت.

"سیدصولت مرتضوی" که از مهرماه 1388 در جایگاه معاونت سیاسی وزارت کشور قرار گرفته است در سمت هایی چون: بخشدار مركزي فارسان،  فرماندار لردگان، فرماندار بيرجند، مدير كل اقدامات تأميني سازمان زندانها، مديركل امور اداري و مالي سازمان زندان ها، مدير مسؤول روزنامه حمايت،  دبير اجرايي انجمن روزنامه نگاران مسلمان، دبير انجمن روزنامه نگاران مسلمان، استاندار خراسان جنوبي را در صفحه کاری خود دارد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا